Tuesday, March 30, 2010

dah x mik jm5..

Assalammualaikum..bertemu lagi setelah kian lama aku menyepi..banyak sangat aktiviti bulan ni..x sempat nak menjenguk ke sini..dengan balik perlis selama 10 ari coz akk aku kwin..dengan berulang alik ke palong n.9..coz ank2 aku xde pengasuh..n macam2 la...paling aku risau takut berat aku naik masa balik ke Perlis aritu..dah la masa tu ada kenduri 5 ari 5 malam..makanan jenuh..aku pulak ditugaskan di dapur..tau2 jerla..bila dah balik kg sume ada..nk makan apa pun ckap jer..sdap2 n murah2 lak..huhu..bila balik kl aku takut nk timbang..tapi bila aku timbang, berat aku hanya naik 1kg ja..padahal macam2 aku makan..aku ingat naik 5 kg dah..huhu... alhamdulillah, lepas aku kawal balik makan aku cam biasa dalam 3,4 ari..berat aku kembali 55kg..padahal aku dah x mik lgsung jm5 hampir 2 bulan..syukur sangat..
ok..sejak kuar paper..telefon aku x henti dihujani panggilan telefon n sms..sampai jem tpon aku..ada yg x sempat nak jawab..sori pada yg x dapat nak jwab panggilan tu..macam biasa..ramai sangat yg mengadu..mcm2 aduan...ramai yg dah try, habis berkotak..tapi berat x turun..ada yg nk beli untuk isteri,suami n ank.ada yg minta petua mcm mana nk turunkan berat ngan cepat..ada nk berkenalan..nk share menu diet..minta guide..ada juga yg mengadu upline x layan lepas beli jm5..ada yg telepon dkat 10 kali sehari ,ada yg nk beli tapi tkut bila kita mtak bank inkan duit..ada yg mtak diskaun..ramai juga yg membeli produk dari aku..x kurang yg nk menggatal n banyak lagi..
Aku anggap ni sume asam garam kehidupan..insyaallah selagi aku leh jawab..aku akn jawab berdasarkan pengalaman aku berdiet ngan jm5 ni..aku paham..kerna aku gak pernah ada dlm situasi diaorg..keinginan nk kurus meluap-luap..x kisahla down line saper..aku membantu atas dasar kemanusiaan n persahabatan..xder niat lain..
disini gak aku nk ucapkan terima kasih banyak2 pada downline2 aku yg telah memberi kepercayaan untuk aku guide kalian,x kira la kt johor,melaka, penang, kelantan , terengganu, sabah,sarawak, kedah,perlis n mana saja kalian berada..terima kasih juga kerana mendapatkan produk dari aku.. aku akn buat yg terbaik untuk kalian..insyaallah
Bagi sesiapa yg berminat dgn JM5 atau produk herbaprima..boleh hubungi 017-3660696 (ida) atau sms aku skarang..jgn tgu lagi....pembelian boleh dibuat bila2 masa walau di mana anda berada..cuma bank in duit ke akaun maybank Nor Shuhada Ibrahim (114254140932) mengikut kuantiti yg dikehendaki..dah bank in sms saya berserta NAMA PENUH, IC NO, NO TEL, ALAMAT PENGHANTARAN, JENIS PRODUK N KUANTITI..penghantaran percuma dengan skynet dalam masa 3 ari berkerja..produk terus dari HPM..dijamin sampai oleh SKYNET
TUNGGU AKU MASUKKAN
SOALAN YG PALING POPULAR N SERING DIAJUKAN DI SEBELAH..

No comments:

Post a Comment