Wednesday, April 28, 2010

mulakan diet sekarang...




Assalammualaikum kawan2 sumer..dah lama aku x mengupdate blog..sibuk n buat2 sibuk sikit..hehehe..pejam celik..pejam celik mgu dpan dah masuk bulan mei..lagi 2 bulan lebih dah nk sambut puasa..lepas tu raya..kejap jer masa berlalu kan...?aku masih rasa berada di awal taun 2010....padahal dah nk masuk tengah taun..macam x caya jer..
Untuk kawan2 tersayang..ada lagi 2 bulan lebih lagi kita nk membuat penampilan baru sempena hari raya nt..jommmm... kita diet ramai2 dengan JM5..agar kita tampil langsing, sihat n bergaya di pagi raya nt.. mulakan dari sekarang..jangan dah masuk bulan ramadhan baru nk mula..nt stress..usaha dari sekarang....xde la kita terkejar-kejar nk capai berat target nt..hehe..
untuk yg baru nk cuba..jangan pikir lama2 lagi..memang x rugi kalu anda pilih JM5..saya sendiri dah cuba dan dah lost 20kg pun..dari 75kg ke 55kg sekarang..memang berbaloi keputusan yg saya buat utk mencuba Jm5 selama ni..walau mahal sikit rm450 tu pada org seperti saya..tapi akhirnya..saya dapat apa yg saya idamkan..puas ati sangat2..

Dengan Jm5..badan saya jadi langsing, sihat..kulit bertambah halus..licin...saya boleh bergaya dengan apa saja fesyen yg saya minat..x payah pening2 lg nk pilih baju..
Pada yg berminat..anda boleh mik satu sachet sehari untuk berat bawah 80kg dan 2 sachet untuk berat atas 80kg..boleh diambil waktu pagi, tengahari atau malam untukkempiskan perut..
yg amik 2 sachet sehari boleh amik pagi n malam..atau tengahari n malam..pastikan anda amik bawah 1000KCAL /sehari untuk kesan terbaik..
Jangan berlengah lagi..makin anda tgu..makin anda membazir masa yg ada..call saya sekarang
017-3660696 atay inbox FB saya jika berminat..penghantaran percuma dengan SKYNET dalam masa 3 hari bekerja..di jamin sampai..

No comments:

Post a Comment