Wednesday, July 21, 2010

pengedar hpm yg sah

keratan harian metro



Salam..setelah agak busy..baru hari ini aku dapat mengupdate blog ni..maaf pada sahabat2 yg tertunggu-tggu coretan terbaru ini..ade yg sms tanya kenapa x de cite baru..terima kasih kerana sudi mengikuti blog ini...
Berita terbaru yg aku dapat dari pihak HPM sekarang sudah ade produk herbaprima tiruan di pasaran..keadaan ini amat membimbangkan..kerana produk tersebut hanya tepung semata-mata..pengguna yg tersalah membeli akan merasa kesannya..jadi semua pengguna dan sahabat2 yg berniat nk mencuba produk ini di nasihatkan membeli terus dari Hpm atau dari kami pengedar sah herbaprima..produk dijamin original dari hq di Jitra..
Pengguna produk Hpm dinasihatkan tidak membeli dari kios2, kedai jamu, pasar malam atau pd mereka yg menawarkan produk dgn harga yg murah..harga standart rm150 untuk ahli, rm200 bukan ahli..kebanyakkan kedai2 juga menipu kononnya pembelian 3 ktak custemer terus di daftarkan sebagai ahli...tetapi kebanyakkan tidak berbuat demikian..pengguna tertipu..
kesihatan juga terjejas..so..sume ni terpulangla pd diri masing2..tepuk dada tanya selera..buatla pilihan dgn bijak..nk yg murah tapi belum tentu ori dan memberi kesan buruk pd kesihatan ..atau yg dah tentu ori..harga standart..dan dapat kesan terbaik..
Pada yg berminat dengan produk HERBAPRIMA boleh call @ sms aku di 017-3660696..@ inbox aku di fb NOR SHUHADA IBRAHIM..penghantaran percuma dengan SKYNET..dalam masa 3 hari bekerja..
***tunggu coretan akn dtg,,aku akn pamerkan antara testimoni downline aku yg berjaya menurunkan berat badan
*** pada yg ingin mengesahkan samaada keahlian telah didaftarkan atau tidak boleh menghubungi HPM..dah bg nama penuh serta no ic..
sekian

No comments:

Post a Comment