Thursday, February 18, 2010

dah dapat berat target-55kg


DAHULU-75KG (seluar saiz XL)

TERKINI -55KG
LOST 20 kg


JEANS SAIZ 28


Assalammualaikum...hehehe..senyum lebar aku arini..ternyata segala pengorbanan n semangat aku selama ni berbaloi n membuahkan hasil seperti apa yang aku impikan..terima kasih padamu YA ALLAH..terima kasih pada Datuk Dr Rozmey di atas terhasilnya produk ajaib ni..K.lin tersayang (my up-line dari blog naluriwanita ) atas nasihat n tunjuk ajar..suami tercinta (Mohd Hanif ) yang tak pernah jemu2 memberi semangat n dorongan untuk aku selama ini..juga pada kwan2 n ahli kuarga aku yang banyak memberi komen membina kepada aku..Juga terima kasih untuk diri aku sendiri atas tekad n semangat yang aku sendiri tak jangka untuk sampai ke tahap ni..


Hari ni dengan penuh bersemangatnya aku mengumumkan.. AKU DAH BERJAYA MENDAPAT BERAT IDEAL n TARGET AKU IAITU 55kg..dari 75kg..MENJADIKAN KESELURUHAN LEMAKKU yang SUDAH DISINGKIRKAN dari badan aku SEBANYAK 20KG..semua ini berkat Jus mate 5 n disiplin aku selama ini..

Syukur YA ALLAH...hanya ini kalimah yang dapat aku ucapkan untuk mengambarkan perasaan aku...

Hari ni juga aku nak bagitau yang aku dah dapat menyarung baju saiz s dan m(dulu sekurang-kurang saiz l ) n jeans saiz 28 (dulu paling kecik leh muat seluar saiz 32 n saiz xl)..suami aku dah tersenyum-senyum tengok aku try sarung jeans saiz 28 semalam..hehe..happy sangat aku! badan dah ringan..nak pakai baju apa pun dah boleh sarung..hehe..kalu dulu malu jer nak berfesyen-fesyen ni..pakai baju pun besar2 nak sembunyi lemak berbonggol-bonggol tu..sekarang dah x kisah..hehe



nanti kita sambung lagi citer yer..


Pada kawan2 diluar sana, xkan nak tengok jer perubahan aku..buatla perubahan untuk diri sendiri..x rugi pun kuar belanja sikit..aku dah merasa perubahan yang menakjubkan ni ..call aku segera 017-3660696 atau ym qaseh_shada@yahoo.com atau FB/ NOR SHUHADA IBRAHIM..insyaallah..aku akan try guide kalian mengikut cara diet aku..

No comments:

Post a Comment