Monday, February 8, 2010

lost lagi 1kg...time kasih MATE 5


suatu masa dahulu - 75kg
+

JM5
=






Terkini - 56 kg

Assalammualaikum...
Dengan bersemangatnya aku lampirkan lagi gambar terbaru ku..panasss lg nehh..baru snap petang td..hehe....masih ada 1kg lg lemak yang aku perlu nyahkan dalam hidup aku ni..dengan terujanya aku mengisytiharkan berat aku sekarang ialah 56kg.. n menjadikan sebanyak 19kg lemak yang aku dah berjaya hapuskan...insya-allah untuk selamanya...semoga dengan tayangan
gambar2 ini akan menjadi pembakar semangat untuk kalian berdiet dengan mate5 n mencapai apa jua impian kalian...
Aku boleh lakukan, begitu jua kalian, siapa2 pun boleh lakukan... asalkan kalian sanggup lakukan sedikit pengorbanan, perlu ada tekad n semangat yang berterusan..
Jangan tunggu lagi..aku sedia guide kalian mengikut pengalaman aku..hubungi aku segera
017-3660696 atau ym qaseh_shada@yahoo.com atau FB / Nor Shuhada Ibrahim..


No comments:

Post a Comment