Wednesday, January 6, 2010

Bermulanya disini...

Bermulanya disini...

Assalamualaikum... terima kasih pada sesiapa yang sudi melewati blog mate5_dihatiku..kehadiran kalian
sangat dialu-alukan.

Pertama kali seumur hidupku ini aku belajar membuat blog dan pertama kali aku berani mencuba produk pelangsingan badan.

Pada mulanya perasaan takut, tak yakin, dan risau memang menghantui diriku untuk mencuba produk keluaran herba prima ni. Apatah lagi apabila memikirkan harganya yang agak mahal bagi orang seperti aku. Tapi bila aku tengok ramai testimoni yang dah berjaya mengurangkan berat badan sampai berkilo-kilo dan tampil cantik, langsing dan sihat aku jadi teruja untuk mencuba JM5.

Jadi pada bulan Oktober 2009 aku terus menyimpan RM200 drpd gaji aku dan bulan berikutnya aku "pejamkan mata" menarik lg Rm250 semata-mata untuk membeli 3 kotak JM5 seterusnya menjadi ahli. Aku tekad bersungguh-sungguh untuk turunkan berat badan serta mengikut panduan yg Dr Rozmey berikan. Azamku juga jika aku berjaya turunkan berat badan, aku ingin membantu kawan2 yg senasib denganku.

Pada mulanya, suami aku langsung tak yakin bila aku cakap nak minum JM5 ni. Mungkin dia takut bila selalu tersiar di akhbar mengenai kesan sampingan terhadap produk pelangsingan badan yg terdapat di pasaran. Aku cuba untuk yakinkan dia, walaupun aku sendiri pun kurang yakin terhadap keberkesanan produk ni pada mulanya.

MESTI BACA...Kisah aku dan JM5 seterusnya...

1 comment: