Monday, January 11, 2010

Produk Jus dR-11


Jus dR-11

Merupakan satu evolusi baru dalam dunia penjagaan kulit dan kesihatan masa kini. Satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan oleh wanita dan lelaki. Hanya bahan aktif dan asli seperti astaxanthin, hydrosalate marine collegen collagen, acerola extract powder. Diformulasi dengan bijak dan terbaik. Ia diadun daalm bentuk "powder" dengan menggunakan teknologi nano.

***dR-11 dengan bahan aktif sebanyak 12gm diserap dengan mudah dari usus. Anda pasti mengalami sensasi dunia kejelitaan dR-11. Anda akan tampil dengan kulit cerah, dan lembut dengan penuh bergaya, mampu mempesona sesiapa yang melihatnya.

***Jus dR-11 adalah 5o X lebih baik dan kuasa dari injeksi vitamin C + kollegen. Ia juga satu formula hebat bagi mengembalikan kecerahan kulit anda dan menegang serta mencantikan payudara bagi kaum wanita. Juga bertindak sebagai anti penuaan dan anti kedut. Dalam masa 2 minggu anda sudah dapat menikmati keajaibannya!!!!!!!!!!!!


Kini Jus dR-11 terbukti amat berkesan merawat dan menyembuh penyakit :

- Parut
- Jeragat
- Dandruff
- Psoriasis
- Pigment Hitam
- Alahan Kulit (Eczema)
- Terkini Penyakit SLE


Bahan-bahan :

1. ASTAXANTHIN

-Ianya tulen bermutu tinggi dari mikro -alga haematococcus pluvialis hidup bebas dikedalaman 5000 meter di bawah laut persisiran Pantai pulau Hawai.


2. HYDROLYSED MARINE COLLEGEN

-Kaya dengan asid L-glycine, L-proline dan L-hydroxyproline. Memelihara sel-sel kulit yang sihat. Kedut-kedut dan lain-lain tanda perubahan penuaan kulit. Menjadikan kulit lembut, basah, elastik, licin, kelihatan segar dan muda.Kolegen membantu melambatkan proses penuaan.

3. L- LYSINE

-Adalah amino asid yang tidak dihasilkan oleh badan dan amat diperlukan untuk proses membaiki dan pembiakan sel-sel badan dan untuk membentuk antibodi, enzim dan hormon. Ia amat diperlukan untuk memelihara otot-otot dan tisu-tisu badan. Ia juga digunakan untuk merawat keletihan, hepatitis dan HIV.

4. ACEROLA EXTRACT POWDER

- Membekalkan vitamin-C
- Semulajadi, terbaik, dan bermutu tinggi
- Merupakan anti-oksida yang kaya dengan mineral, zat besi, phosphorus, calcium, dan anti-fungal.
- Menahan pertumbuhan sel-sel yang tidak normal dan ketuaan.

CARA PENGAMBILAN :
- Hanya tuangkan satu sachet dR-11 ke dalam mulut anda dan ianya akan meresap ke dalam badan melalui kapilari bawah lidah.
atau
- Campurkan 1 sachet serbuk Jus dR-11 dengan 300ml air sejuk ke dalam bekas "shaker bertudung" goncang dan sedia diminum setengah jam selepas makan..elakkan penggunaan sudu besi.
*************

No comments:

Post a Comment