Wednesday, January 13, 2010

Diet cara aku..

Assalammualaikum adik, kakak,abang, makcik, pakcik dan semua yang sudi buka blog aku ni..harap semua happy hari ni ye...ok, hari ni aku nk share dengan kawan-kawan semua sepanjang 2 bulan lebih ni apa yang aku makan n cuba elakkan walaupun kadang2 terbabas jugak..hehe. Terpulang pada kawan-kawan nak ikut ke tak..aku tak paksa..tapi alhamdulillah cara ni memang berkesan pada aku...


{ sarapan pagi (pukul 9.00 atau 10.00 a.m) }
-------------------------------------------









{ tengahari (12.00 atau 1.00 pm) }
-------------------------------------






{ petang (1.00 hingga 5.00 pm) }
------------------------------


2 liter sehari


sebelum pukul 7.00 p.m (makan malam )
----------------------------------








**** sarapan pagi & makan malam pilih satu sajer n dlm kuantiti yg sedikit... bukan sume yerr..nak tau lebih lanjut tentang rahsia diet aku call aku segera
017- 3660696 (ida)

-----------------------------------------------------------
{ MAKANAN YANG CUBA DI ELAKKAN }
-----------------------------------------------------------










2 comments:

  1. akak...nak tnyer..spnjg akak mkn jus mate nie, akak byk bersenam tak? bukan ape..saya mkn jgk..tp nAK bersenam mmg ssh sikit cz busy...

    ReplyDelete
  2. bersenam rutin tu xdala, cuma akak rajin jalan..selagi boleh akak akan elakkan nek kenderaan kalu x jauh sangat la,n elakkan lif kalu kat umah..akak akan nek tangga..

    ReplyDelete