Thursday, January 21, 2010

Kenali Daku...





Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni tergerak hati aku nak memperkenalkan diri pada kalian , supaya tautan kita menjadi lebih mesra dalam meneruskan perjuangan kita yang satu ni..

Nama penuh aku Nor Shuhada bt Ibrahim..Lahir pada 20 mac 1986..berasal dari Tambun Tulang, Perlis tapi sekarang tinggal kat Cheras. Dah berkahwin dan mempunyai sepasang cahaya mata yang comel dan keletah. Aku bekerja di kl, siapa nak berjumpa dengan aku n nak kongsi pengalaman boleh je (INSYA-ALLAH ). Anak aku yang sulung Muhammad Naqib Amsyar ( 6 feb nt cukup 3 tahun) yang ke-2 Qaseh Naily Farisya ( lahir pada 3 jun 2009 ).Suamiku Mohd Hanif ,selalu menjadi pendorong dan pembakar semangat aku dalam setiap perkara yang ingin aku lakukan..dialah kekasih, suami, abah kepada anak2 ku juga teman saat suka dan dukaku...


Kepada kawan-kawan semua, sebagai seorang wanita kita mesti jaga penampilan diri. Bukan untuk orang lain..tapi untuk diri kita juga..x kisahla samaada kita masih bujang, dah berkahwin atau dah bergelar ibu...keyakinan diri tu penting untuk kita berdepan dengan orang di sekeliling kita..Kepada yang dah berkahwin jangan pikir sebab dah ada suami dah ada anak , penampilan diri leh di abaikan..nak kisah apakan, dah da orang sayang..Kadang- kadang kita tengok, anak baru sorang , pakaian ,rambut semua dah tak terurus..Jangan macamtu ,walau macam mana pun rupa dan bentuk badan yang tuhan anugerahkan kepada kita ,kita sebagai umatnya kenalah sentiasa memelihara amanat yang diberikan kepada kita...



Dan lagi elok jika sekiranya kita sendiri yang berusaha mencantikkan ia...Pada kawan2 semua jangan tunggu lagi, call aku segera 017- 3660696 untuk dapatkan produk herba prima..segalanya ada disini...X rugi kita melabur ,faedahnya kita sendiri yang dapat...


dulu 75kg

No comments:

Post a Comment